برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان رضوی: به دنبال احیای رشته کورس در استان هستیم

  • کد خبر: ۱۷۲۳۵۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان رضوی: به دنبال احیای رشته کورس در استان هستیم
رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم کورس سوارکاری ثامن را در ابعاد بزرگتر از کورس گنبد راه اندازی کنیم.

دکتر عباس زادگان رئیس هیئت سوارکاری استان خراسان رضوی در حاشیه مسابقات جام سیرنگ مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: اول از همه از اهالی رسانه که در این رویداد حاضر شدند تا پوشش مناسبی از این رقابت داشته باشند تشکر می‌کنم. به همت اسپانسر خوبمان هلدینگ سیرنگ این رقابت‌ها را با کیفیت بالا و در ۳ روز برگزار کردیم. مجموع امتیازات در ۲ روز اول محاسبه شد و روز جمعه رقابت‌های پایانی برگزار شد و نفرات برتر هر رده بعد از مسابقه با یکدیگر مشخص شدند. در این مسابقات ۳۰۰ نفر شرکت کننده ثبت نام کردند که یک آمار فوق العاده برای ما محسوب می‌شود و یکی از بزرگترین مسابقات سال ۱۴۰۲ تا اینجای کار بوده است.


وی در ادامه افزود: این رقابت‌ها که به صورت مستمر و در قالب جام برگزار می‌شود کمک بسیار خوبی است برای ورزشکاران ما تا خودشان را در سطح بالای آمادگی نگه دارند تا در مسابقات آتی عملکرد مطلوبی از خودشان داشته باشند. در شهریور و مهرماه سال ۱۴۰۲ مسابقات کشوری را در پیش داریم و امیدواریم مثل سال ۱۴۰۰ یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببریم. جایگاه سوارکاری استان خراسان در کشور قابل قبول است و برای ارتقای ان باید همه پای کار بیایند تا روز‌های خوبی را باهم رقم بزنیم.


رئیس هیئت سوارکاری به بحث حضور بخش خصوصی در ورزش هم اشاره کرد و گفت: این روز‌ها و در شرایط خاص کنونی نیاز داریم تا جوانان را به سمت ورزش بکشانیم و تشویق کنیم تا نشاط اجتماعی را در جامعه بوجود بیاوریم و نقش خودمان را در ساختن آینده شکوفاتر و بهتر این عزیزان ایفا کنیم. سعی کردیم با سرمایه گذاران، کارخانه داران و افرادی که دراین استان کارآفرینی کردند جلساتی را داشته باشیم و ایشان را دعوت کنیم تا برای بحث اسپانسرینگ این رقابت‌ها پای کار بیایند و در کنار تبلیغ محصولات شان، کمکی هم برای هیئت سوارکاری استان بگیریم. خیلی خوشحالم که عزیزان ما در هلدینگ سیرنگ پای کارآمدند و مسابقات را با سطح کیفی عالی برگزار کردند و آبروی هیئت سوارکاری استان را خریدند.


عباس زادگان در ادامه به راه اندازی رشته کورس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد اشاره کرد و گفت: از همین جا به جناب آقای تاج فیروز بابت تصدی گری عنوان ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک میگویم و مطمئنم با شناختی که از ایشان دارم، شور و نشاط خوبی را به ورزش خواهند آورد. همچنین امیدواریم با حضور ایشان در راس ورزش استان، رشته کورس اسب سواری را هم در مجموعه ثامن راه اندازی کنیم. در دوره‌های قبلی مسائل حقوقی مانع تحقق این اتفاق شد و حالا امیدواریم با رفع این موانع بتوانیم کورس سوارکاری ثامن را در ابعاد استاندارد و حتی بزرگتر از کورس گنبد راه اندازی کنیم و یک فضای شاد و مفرح را برای جوانان این شهر به ارمغان بیاوریم.


وی در پایان به برنامه‌های این هیئت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: برنامه مستمری در رشته پرش داریم که هفته درمیان در باشگاه‌های ورزشی برگزار می‌شود. علاوه بر این برنامه اسب دوانی راهور یا یرقه را داریم که یکی از رشته‌های محبوب سوارکاران محسوب می‌شود و ما هم برای برگزاری آن برنامه‌های ویژه‌ای را داریم. همچنین مسابقات استقامت ۶۰ و ۸۰ کیلومتر را در دستور کارداریم و برنامه ریزی‌های لازم را برای آن انجام داده ایم و به دنبال فرصت مناسبی هستیم تا آن را هم اجرایی کنیم. در کل سال ۱۴۰۲ را سال آموزش در هیئت سوارکاری دیده ایم و برنامه‌های آموزشی متنوع و گسترده‌ای برای سوارکاران، کلانتر‌ها و داوران داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->